ebook

Unovči svoj muzički talenat
putem društvenih mreža.

Verujem da je i tebi, kao i meni, muzika najveća strast koja te pokreće. Ali, to ponekad zna da bude frustrirajuće kada nemaš dovoljno svirki i nastupa na kojima možeš da podeliš sve to što nosiš u sebi. 

Vreme je da naučiš kako da zaradiš putem društvenih mreža zahvaljujući svojem dosadašnjem znanju i iskustvu. Vreme je da predstaviš svoj muzički rad na pravi način i tako dobiješ, više angažmana i da povećaš cenu svojih usluga.

jazznikola

Svrha postojanja ovog priručnika.

teorija-muzike

Veliki deo svetske populacije provodi puno sati na društvenim mrežama. Ponekad objavljujemo fotografije sa naših nastupa, ponekad sa proba ili dešavanja koja su nas zadesila, ali ne znajući da taj Instagram i Facebook profil mogu da postanu naš izvor prihoda i donesu nam novac. Mnoge moje konekcije sa drugim ljudima širom sveta, online projekti, koncerti i svirke nastali su zahvaljujući društvenim mrežama. 

Ove aktivnosti ti neće oduzeti puno vremena, već češ jednostavno samo nastaviti da objavljuješ svoj sadržaj na malo drugačiji način, a za uzvrat ćeš zaraditi više novca, dobiti više angažmana, publike, novih kontakta i saradnji.

Kako ovaj priručnik može da ti pomogne?

Priručnik “Unovči svoj muzički talenat putem društvenih mreža” je prva i jedina online knjiga na Srpskom jeziku na ovim prostorima koja govori o tome: Kako da kao muzičar svoj muzički talenat pretvoriš u zaradu zahvaljujući Facebook-u i Instagramu koje svakodnevno koristiš.

U ovom priručniku sam najdetaljnije objasnio i nacrtao strategije i način kako da zaradiš putem društvenih mreža. Toliko je jednostavno da nisi nismo ni svesni. Mnogi svetski popularni muzičari ove tehnike svakodnevno koriste, a u priručniku otkrivam i kako da pametno iskoristiš sve što ti je već dostupno.

Pomoći ću ti da muzika i tvoj materijal dođu do što većeg broja ljudi, jer je to nešto što je za svakog muzičara veoma bitno kako bi te ljudi angažovali i pozivali da sviraš događaje i zarađuješ novac.

Kako izgleda priručnik?

Priručnik je podeljen u 10 različitih tema u kojima najdetaljnje objašnjavam kako i kada je potrebno da objavljuješ i šta da uradiš, kako bi društvene mreže postale tvoje mesto za zaradu i izvor prihoda.

U ovom delu kratko opistujem šta vas očekuje u priručniku, jer ne želim da trošim vaše vreme, već želim da vas uputim kako da brzo i jednostavno i na pravi način unovčite svoj muzički talenat. Zato, krenimo u akciju. Sada je pravi momenat da unovčite talenat.

U ovom delu, govorim o tome kako da pametno iskoristiš već postojeću publiku na Facebook-u, orgranizuješ svoju stranicu kao i kako da pametno odvedeš posetioca na u direktnu kupovinu tvog proizvoda. Jer, Facebook verovali ili ne još uvek važi za platformu na kojoj se najbolje prodaje. 

Instagram je za muzičare danas isto što i nekada televizija, samo što danas putem instagrama možete direktno unovčiti svoj talenat i imati najprecizniju publiku. Doći do vlasnika lokala i steći nove kontakte. Sve je veoma transparentno što povećava vaš kredibilitet.

U ovoj temi govorim o tome kako da aktivirate vašu publiku i kako 300 ili 500 pratilaca može biti vrlo moćna sila ako je iskoristite na pravi način. Ukoliko na pravi način iskoristite tih 500 ljudi koji su bar još jednoj ili dvema osobama rekli za vas to više nije 500 nego 1000 ili 1500 ljudi.

U ovoj oblasti objašnjavam temu koja često mnogima nije jasna jer nisu svesni koliko jedan video ili objava mogu biti uticajni na publiku. Ukoliko snimak objavite u pravo vreme sa pravim naslovom i opisom možete i te kako povećati svoju popularnost i uticaj na publiku.

Tema o kojoj malo ljudi zna na ovim prostorima jeste ova. Društvene mreže nam daju toliko mogućnosti i ceo svet na dlanu, a mi se idalje vrtimo u krug. Otkriću vam proverenu strategiju koja radi, koja mi je donela koncerte, zaradu i nastupe u Evropi i regionu sa poznatim svetskim muzičarima. A to možeš i ti. Samo ako hoćeš.

Iako nekima zvuči apsurdno ova tema je i te kako bitna. Snimci tokom vežbanja u sobi su veoma bitna stvar za vašu publiku. Ako im date određenu dozu intime i da uživaju u procesu nastanka nečega mnogo više će se vezati za vas. U ovoj temi govorim kako da publika priča o vama i o vašem radu i širi dalje sa drugima.

Izbegnite klopku i grešku koju 99% muzičara upadne i napravi i postane žrtva programera. U ovoj temi govorim kako vaš sajt treba da izgleda i šta treba da znate pre nego što ga napravite. Takođe govorim kakav je to vizuelni identitet i šta to predstavlja za jednog muzičara. Zašto imati sajt i koliko on govori o vašoj ozbiljnosti.

U ovom delu govorim o tome šta vaša biografija predstavlja i kako treba da izgleda vaš portfolio da biste bili lako i jednostavno angažovani bez puno truda, napora i pregovora.

Imati mail adrese vaše publike je isto kao i imati njihove brojeve telefona. U ovom delu govorim o tome kako da najjednostavnije napravite newsletter i imate sigurnu publiku na svikama.

Nakon primene ovih strategija vaš put do svirke biće udaljen svega nekoliko klikova mišem. Sve češće ćete dobijati ponude na instagramu, facebooku ili na messenger. Vaš zadatak će biti da: odgovorite na poruku i zatražite mail osobe koja želi da vas angažuje. U mailu ćete poslati portfolio benda, link ka sajtu gde je sve transparentno prikazano i reći cenu za koju svirate. Nerealno ali istinito.

Utisci zadovoljnih čitalaca:

Šta još dobijaš od mene?

  • Nakon pročitanog priručnika dobijaš od mene bonus konsultacije 1 na 1 u trajanju od sat vremena. To je prilika da odgovorim na sva pitanja koja te muče kao i da ti pomognem prilikom kreiranja strategije za lični profil.
  •  
  • Članstvo na newsletter listi gde redovno šaljem najnovije online trendove kako da unaprediš svoj muzički biznis.

Kako da poručim priručnik?

Priručnik možeš poručiti klikom na dugme ispod poruči odmah. Ubrzo će ti na mail stići dalje instrukcije u vezi sa uplatom nakon koje ćeš na mail dobiti priručnik. Sve što ti treba da uradiš je da je popuniš i uplatiš u pošti ili banci.

Šta dobijaš za 1200 dinara?

Pre svega dobijaš mogućnost da sve sate i dane vežbanja, uloženi trud i rad konačno unovčiš. Uz kreiranje sadržaja imaćeš stalni izvor prihoda. Digitalni alati koje ću ti predstaviti omogućiće ti da tvoj sadržaj dođe do što većeg broja ljudi. Dobićeš potrebne alate i znanje koje će ti pomoći da kreiraš strategiju rasta obožavalaca tvoje muzike.

Dobro bi bilo da pre čitanja ovog priručnika imaš Instagram i Facebook stranicu. Sve to radi boljeg razumevanja stvari, gde ćeš odmah moći da primeniš stvari o kojima govorim.