Unovči svoj muzički talenat putem društvenih mreža - Nikola Mirosavić

Online priručnik

,,Unovči svoj muzički talenat putem društvenih mreža“

Verujem da je i tebi, kao i meni, muzika najveća strast koja te pokreće i daje ti motivaciju. Ali, to ponekad zna da bude frustrirajuce kada nemaš dovoljno svirki i nastupa na kojima možeš da iskažeš svoju muziku. Vreme je da naučiš kako da zaradiš putem društvenih mreža zahvaljujući samo objavama kao i kako da online reklamiraš svoj bend i imaš vise svirki i diktiraš veće cene.

U čemu je poenta ovog priručnika?

Svi mi svakodnevno provodimo veliki broj sati na društvenim mrežama. Objavljujemo sadržaj fotografije, snimke naših svirki, putovanja i proba, ne znajući da tako možemo da zaradimo i dobijemo više angažmana i popularnosti. Ali, šta ako društvene mreže postanu tvoj izvor prihoda, i put do više publike. Da li ćeš tada razmišljati drugačije? Evo otkriću ti tajnu – poenta je da aktiviraš publiku, a u priručniku otkrivam i kako da to najbolje i najbrže uradiš. Ove aktivnosti ti neće oduzeti puno vremena već ćeš jednostavno nastaviti da objavljuješ malo jačim tempom, a za uzvrat ćeš zaraditi više novca, dobiti više angažmana, publike, novih kontakta i novih saradnji.

U redu. Šta je taj priručnik?

Priručnik „Unovči svoj muzički talenat putem društvenih mreža“ je prva i jedina online knjiga na Srpskom jeziku na ovim prostorima koja govori o tome: Kako da kao muzičar svoj muzički talenat pretvoriš u zaradu zahvaljujući Facebook-u i Instagramu koje svakodnevno koristiš.

U ovom priručniku sam najdetaljnije objasnio i nacrtao strategije i način kako da zaradiš putem društvenih mreža. Toliko je jednostavno da nisi nismo ni svesni. Mnogi svetski popularni muzičari ove tehnike svakodnevno koriste, a u priručniku otkrivam i kako da pametno iskoristiš sve što ti je već dostupno.

Šta priručnik može da učini za tebe?

Zaista je nebitno da li si profesionalni muzičar ili si amater.

Nebitno je da li savršeno poznaješ društvene mreže ili samo koristiš Facebook i Instagram da budeš u kontaktu sa prijateljima i pratiš dešavanja. Ako se već baviš muzikom, hajde da krenemo od onoga što imamo, jer svaki korak napred je veliki pomak za tebe. Pomoći ću ti da muzika i tvoj materijal dođu do što većeg broja ljudi, jer je to nešto što je za svakog muzičara veoma bitno kako bi te ljudi angažovali i pozivali da sviraš događaje i zarađuješ novac.

Kako izgleda priručnik?

Priručnik je podeljen u 10 različitih tema u kojima najdetaljnje objašnjavam kako i kada je potrebno da objavljuješ i šta da uradiš, kako bi društvene mreže postale tvoje mesto za zaradu i izvor prihoda.

Uvod

U ovom delu pričamo o tome kako sam lično iskoristio ove kanale komunikacije i kako vam društvene mreže, zaista mogu doneti ozbiljan novac.

Facebook

U lekciji o Facebooku govorim o razlikama između Profila, Stranice, Grupe, kao i kako i na koji način sva tri mogu da vam služe i rade u vašu korist.

Instagram

Instagram je za muzičare danas isto što i nekada televizija, samo što danas putem instagrama možete direktno unovčiti svoj talenat i imati najprecizniju publiku. Doći do vlasnika lokala i steći nove kontakte. Sve je veoma transparentno što povećava vaš kredibilitet.

Publika koja vas prati

U ovoj temi govorim o tome kako da aktivirate vašu publiku i kako 300 ili 500 pratilaca može biti vrlo moćna sila ako je iskoristite na pravi način. Ukoliko na pravi način iskoristite tih 500 ljudi koji su bar još jednoj ili dvema osobama rekli za vas to više nije 500 nego 1000 ili 1500 ljudi.

Zašto gde i kada objavljivati snimke svirki?

U ovoj oblasti objašnjavam temu koja često mnogima nije jasna jer nisu svesni koliko jedan video ili objava mogu biti uticajni na publiku. Ukoliko snimak objavite u pravo vreme sa pravim naslovom i opisom možete i te kako povećati svoju popularnost i uticaj na publiku.

Kako se povezati sa muzičarima iz celog sveta i ostvariti saradnje?

Tema o kojoj malo ljudi zna na ovim prostorima jeste ova. Društvene mreže nam daju toliko mogućnosti i ceo svet na dlanu, a mi se idalje vrtimo u krug. Otkriću vam proverenu strategiju koja radi, koja mi je donela koncerte, zaradu i nastupe u Evropi i regionu sa poznatim svetskim muzičarima. A to možeš i ti. Samo ako hoćeš.

Snimanje tokom vežbanja

Iako nekima zvuči apsurdno ova tema je i te kako bitna. Snimci tokom vežbanja u sobi su veoma bitna stvar za vašu publiku. Ako im date određenu dozu intime i da uživaju u procesu nastanka nečega mnogo više će se vezati za vas. U ovoj temi govorim kako da publika priča o vama i o vašem radu i širi dalje sa drugima.

Web sajt i vizuelni identitet

Izbegnite klopku i grešku koju 99% muzičara upadne i napravi i postane žrtva programera. U ovoj temi govorim kako vaš sajt treba da izgleda i šta treba da znate pre nego što ga napravite. Takođe govorim kakav je to vizuelni identitet i šta to predstavlja za jednog muzičara. Zašto imati sajt i koliko on govori o vašoj ozbiljnosti.

Biografija i portfolio benda

U ovom delu govorim o tome šta vaša biografija predstavlja i kako treba da izgleda vaš portfolio da biste bili lako i jednostavno angažovani bez puno truda, napora i pregovora.

Newsletter i zašto je on bitan

Imati mail adrese vaše publike je isto kao i imati njihove brojeve telefona. U ovom delu govorim o tome kako da najjednostavnije napravite newsletter i imate sigurnu publiku na svikama.

Šta posle svega ovoga?

Nakon primene ovih strategija vaš put do svirke biće udaljen svega nekoliko klikova mišem. Sve češće ćete dobijati ponude na instagramu, facebooku ili na messenger. Vaš zadatak će biti da: odgovorite na poruku i zatražite mail osobe koja želi da vas angažuje. U mailu ćete poslati portfolio benda, link ka sajtu gde je sve transparentno prikazano i reći cenu za koju svirate. Nerealno ali istinito.

Šta još dobijaš od mene?

Nakon pročitanog priručnika dobijaš od mene bonus konsultacije 1 na 1 u trajanju od sat i po vremena. To je prilika da odgovorim na sva pitanja koja te muče kao i da ti pomognem prilikom kreiranja strategije za lični profil.

Kako da se prijavim??

Na kurs se možeš prijaviti na dugme ispod poruči odmah. Ubrzo će ti na mail stići dalje instrukcije u vezi sa uplatom nakon koje ćeš na mail dobiti priručnik. Sve što ti treba da uradiš je da je popuniš i uplatiš u pošti ili banci.

Šta dobijaš za 1500 dinara?

Pre svega dobijaš mogućnost da sve sate i dane vežbanja, uloženi trud i rad konačno unovčiš i da kreiraš online sadržaj koji će ti omogućiti redovan prihod. Digitalni alati omogućiće ti da tvoj sadržaj dođe do što većeg broja ljudi. Dobićeš potrebne alate i znanje koji će ti pomoći da kreiraš online strategiju rasta obožavalaca tvoje muzike i razvoja svog biznisa.

Dobro bi bilo da pre čitanja ovog ebook-a imaš Instagram stranicu ili Facebook stranicu. Sve to radi boljeg razumevanja stvari, gde ćete naučiti kako da odmah primeniš stvari o kojima govorim. Nije neophodno da imaš stranice, ali je poželjno kako bi odmah primeno stečeno znanje odmah tokom čitanja.

Оставите одговор

Ваша адреса е-поште неће бити објављена.

three × 1 =

Ово веб место користи Акисмет како би смањило непожељне. Сазнајте како се ваши коментари обрађују.